Tennis uppdatering

Uppdatering från mitt tennis spelande. Nu väntar 3 veckor med vila då Drossbakken cup pågår i tennishallen.

Forehand - Med mitt nya tennisracket får jag till slagen och min forehand är riktigt stabil
Backhand - Stor förändring jämfört med i början av terminen. Kan lite på min backhand nuförtiden
Serve- ...men givetvis ska denna sluta att fungera. Jag är bättre på att serva när jag kör match. På träningar går det knappt. Har blivit aningen bättre senaste veckan men vi får se hur det utvecklar sig...

Volley- Inte haft möjligheten att träna denna och därför får vi anta att den är ungefär lika bra som tidigare
Smash- Detsamma som volley...

Siktet inställt på: Klubbmästerskapen
På återseende//Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0