Snart är det dags igen...

Det är bara att inse fakta, skolan börjar snart igen. Är grymt nöjd över hur mitt sommarlov har varit.

Har faktiskt hunnit med mycket i sommar mot all föväntan.
Varit utomlands,Besökt kolmården,Varit på släktträff i Dalarna ( alla knott och mygg i Sverige var där! Jag lovar!), gått på tennisläger och massor med annat.

Men! det jag är mest nöjd med sommaren är:

1. Tennisen. Känns som jag kommit igång på riktigt nu efter tennislägret. Ska försöka hinna med 2 träningar varje vecka kommande termin och kanse delta i kommande KM ( klubbmästerskapen).
2. Vilan... ( som kommer på andra plats). Det har varit grymt skönt att få vila , oslagbart att få ligga i hängmattan med go musik och sedan känna den braka ner på marken ( hängmattan gick sönder så jag hoppas att farmor fixar en ny)
3. Resultatet av ett par dagars hårt arbete av mig och min farbror Edvard, en kvadratmeter stor koja med tak. Blir en trevlig majbrasa sen, he he.
4. 2 par nya skor och massor med kläder var ett välkommet tillskott till garderoben...
5. Det var otroligt skönt att få åka utomlands. Italien,Indien eller Liverpool nästa!

Idag stack vi iväg till Täby C för att köpa lite kläder m.m  Igår såg vi på semifinalen i herrdubbeln där svenskarna vann med 19-17 i sista avgörande set (!). Satt där i mer än 4h och dagens match tvingade kvar mig i mer än 2h innan Federer och hans kamrat besegrade svenskarna som får nöja sig med silver. Ska fortsätta följa OS men det lär nog inte gå så bra för Sverige...

På återseende! Brorsan ockuperar datorn nu. // En hyffsat pigg Phildy...


 


Kommentarer
Postat av: Alvedon

WTF! T-news då!? Inte nöjd? Iallafall... Bra skrivit ;)

2008-08-16 @ 23:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0