Kommande Tennis termin

Snart är det dags att anmäla sig inför kommande tennis termin. Jag ser verkligen fram emot det kommande tennis-året.
Hoppas det är möjligt att träna typ 2 gånger varje vecka för det skulle betyda riktigt mycket för mig. Jag har utvecklats en hel del under det första året jag kört tennis och nu är jag väl hyffsad. KM hoppas jag att jag får delta i kring våren ( jag valde själv att inte delta förra terminen för att jag var för kass he he).

Ska beskriva mig själv som tennis spelare lite.

Forehand- Har lite problem med den , ska sikta på att få den bättre.
Backhand- Efter tennis uppehållet förra terminen så blev min backhand urusel! Nu efter 1 veckas tennisläger fungerar den bra igen. Föredrar att inte ta en rak backhand ( så den kommer rakt på motståndaren) utan hellre snett.

Serve- Har en fantastisk sådan och sätter mer än halva av alla första servrar. Blir en del serve ess på träningar.
Smash- Brukar bli fel med den , men när jag får till smashen smäller det!
Volley- Absolut utmärkt.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0