Då var första veckan avklarad :)...

Första skolveckan är nu avklarad och nu börjar vi med "Normala" tider... Jaha vad har jag gjort under veckan då förutom att ha extremt lugna dagar, jo jag har ehm anmält mig till tennisen ( förhoppningsvis 2 gånger i veckan framöver...), jag har krockat med bussen ( fast det var i fredags men men...) och veckan ska avslutas med kräft skiva hos Lena ( mammas kompis) imorgon!
Ska strax stänga ner. Jobbat med t-news också.
VI hörs! // Alex

p.s Och juste... Turneringen jag arrangerade sket sig =/...

Kommentarer
Postat av: Alvedon

Sket det sig? Ajdå... Visste inte jag (A) Iallafall... lite fler bloginlägg? Orkar inte skriva mer...

2008-08-30 @ 13:52:11
URL: http://alvedon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0